<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
16.08.2010. ;
Chapter 13

Odmah se na početku ispričavam na gramatičkim pogreškama. Stvar je u tome što stranica na kojoj provjeravam te pogreške ponekad radi, a ponekad ne. Već ujutro nije radila, ali nadala sam se da sada hoće - no - ništa od toga.
Jel' netko zna gdje bih mogla provjeravati pogreške, a da to nije hascheck?
No, nadam se da vam to neće previše smetati.


Nia je otvorila svoje oči. Pogled joj je pao na prozor. Vani je bilo svijetlo; već su zrake sunca ušle u onu sobu. Uzdahnula je, te se nasmiješila. Okrenula se na drugu stranu i zbunjeno pogledala oko sebe shvativši da Sashe nigdje nije bilo. Rukom je prošla kroz kosu i primjetila da je njena odjeća spremljena na radnom stolu. Osmjehnula se i dignula sa kreveta.

Sinoć je zaspala gola kraj njega. Osjećala se odlično nakon savršenog vođenja ljubavi i nije se mogla odvojiti od njega, pa je nastavila ležati u njegovom zagrljaju, slušajući samo otkucaje njegovog srca i disanje. Imala je osmijeh na licu cijelo vrijeme jer se osjećala fantastično. Jest da ju je zaboljelo na početku, ali kasnije je ono poraslo u toliku strast da su nastavili nakon pola sata pauze.

Vodila je ljubav s njime dva puta u jednoj noći. Shvaćala je zbog čega je čekala toliko dugo, zbog čega prije nije dala svome tijelo nekom muškarcu. Napokon je došao Sasha i znala je, imala osjećaj da je on pravi dečko kojemu se prvi put želi predati i nije žalila. Bio je nježan i drag prema njoj.

Srce joj je zatitralo kad je razmišljala o prethodnoj noći. Bila je toliko uzbuđena zbog svega da nije mogla zaspati najmanje sat vremena. Čula je i vidjela Sashu kako spava mirno kraj nje, a ona je buljila u njega ili oko sebe kako bi se natjerala da zaspe, ali neprestano je razmišljala o onome što se dogodilo.

Obukla se i izašla iz sobe. Odmah je krenula prema kupatilu kako bi ispričala lice, oprala zube i obavila nuždu kao što je to činila svako jutro. Otvorila je vrata, upalila vodu i isprala lice. Osjetila je nečiji zagrljaj iza sebe, te se trgnula i podignula pogled u ogledalo. Nasmiješila se vidjevši Sashu iza sebe. Utisnuo joj je poljubac u obraz.

„Gdje si bio?“ –okrenula se prema njemu.
„Radio ti doručak.“ –nasmiješio se.
„O-ho-ho! Što to imam za doručak, dragi?“
„Palačinke ili s čokoladom ili s marmeladom. Kako želiš?“
„Kako obožavam što znaš što ja volim!“

Nasmiješio se i poljubio ju još jednom. Ovoga puta nije bio kratki poljubac već duži koji ga je tjerao da ponove ono što se dogodilo prethodne noći. Nia je pomaknula glavu, a on ju je počeo ljubiti po vratu dok je ona počinjala uzdisati. Njegove su ruke već bile na njenoj stražnjici kad ih je prekinuo udarac vratiju.

Pogledali su u hodnik, a Patrick je prošao onuda.

„Hej, braco.“ –nasmiješeno će Nia. „Već si budan?“

Mahnuo je rukom, ušao u sobu i zalupio vratima sobe. Nia je pogledala u Sashu upitnim izrazom lica, a on je slegnuo ramenima. Poljubio ju je još jednom, te izašao iz kupatila kako bi se ona uredila. Zatvorio joj je čak i vrata kako bi imala svoju privatnost namignuvši joj prije nego su se u potpunosti zatvorila. Nia je nasmiješeno pogledala u ogledalo. Bila je presretna što se osjećala onako fantastično i sretno.

***


Patrick je cijelu noć proveo izvan kuće jer nije mogao podnijeti da su Sasha i njegova sestra spavali skupa. Koliko puta mu je došlo da se vrati kod kuće, razvali vrata njegove sobe i i nauči Sashu gdje mu je mjesto, ali nije to smio učiniti. Nitko nije znao njegovu tajnu; nitko ju nije ni trebao znati jer... biti zaljubljen u vlastitu sestru nije bilo normalno. Nitko to nije smio znati jer ga nitko ne bi mogao shvatiti.

U tuđim očima on bi bio bolesnik. Možda bi čak i završio na psihijatriji kako bi izliječio tu bolest, ali nije si to mogao dopustiti jer je znao da bi ga odvojili od Nije. Znao je isto tako da ju nikako ne bi mogao zaboraviti, da si niti to ne bi dopustio jer je ona bila nešto prekrasno, nešto što jednostavno nije mogao zaboraviti niti je želio to učiniti.

Obožavao je razmišljati o njoj, slušati ju kako se smije, viđati ju kako hoda gore – dolje, razgovara, radi bilo što kako joj ne bi bilo dosadno... Obožavao ju je cijelu!

***


„Uhm, miriše odlično!“ –Nia je sjela za stolom.
„Kad sam ja maher u rađenju palačinki!“ –nadodao je ponosno Sasha.

Nia je gledala u njega ozbiljnim izrazom lica, a on joj je zbunjeno vratio.

„To je jedino što znaš skuhati, jelda?“ –odmahnula je glavom.
„Kladila bi se?“ –pogledao ju je sa zanimanjem.
„Bih.“
„U što?“
„Da vidimo... Ne znam... Ti dobivaš što god želiš, a ja...“
„Ti?“
„Upoznat ćeš moju obitelj!“

Ono je bilo neočekivano. Nije uopće mogla zamisliti da bi ju ikada neki dečko mogao pitati nešto poput onoga, a užasavala se toga. Uvijek je u filmovima vidjela kako se majkama nikada ne svidi djevojka njenog sina, pa je bila šokirana zbog toga. Odmah su joj glavom prošla pitanja o tome kako da im se predstavi, kako da se ponaša prema njima... i razna glupa pitanja.

Ali čekaj...“ –zastala je. „Ne mora značiti da on zna dobro kuhati. Mislim... Čekaj... ŠTO ako ZNA kuhati?! Ajme... Sranje... Ne... ne mogu mu to dopustiti! Što će njegovi misliti o meni?! Ajme, njegova majka će misliti da sam neka droljica jer spavam sa cimerom brata! O – moj – Bože!

Sasha je zbunjeno promatrao svoju djevojku. Gledala je u njega, ali imao je osjećaj kao da je gledala – kroz – njega, kao da se nije nalazila u onoj prostoriji. Nakrivio je glavom i nasmijao se shvativši da ju je možda panika počela hvatiti zbog upoznavanja njegovih roditelja. Bio je siguran da će pasti na guzicu kad vidi koliko raznih jela može napraviti.

„Stvarno znaš kuhati?“ –upitala ga je nakon nekog vremena, kad se vratila u realnost.

Klimnuo je glavom i nasmiješio se.

„Zašto onda nikada nisi kuhao? Zašto sam ja uvijek bila ta koja vam je morala raditi u ručak i večeru?“ –nastavila je.
„Jer dobro kuhaš.“ –nasmiješio se.
„Možda jer si lijen?“
„I to uzmi u obzir!“

Odmahnula je glavom.

„Ne želim se kladiti!“ –rekla je odlučno.
„Zašto?“ –upitao ju je nasmiješeno. „Jer se bojiš upoznavanja mojih roditelja?“

Oblikovala je usta u slovo o.

„Da!“ –klimnula je glavom. „Mislim... Što ako im se ne svidim?!“
„Svidjet ćeš im se.“ –odgovorio je.
„Kako znaš?!“
„Jer jednostavno poznajem svoje roditelje. Svaka moja cura im se svidjela!“

Suzila je oči. Osjetila je nalet ljubomore zbog toga što je spomenuo njegove bivše djevojke, ali odlučila mu je pokazati da ju to nije dirnulo. Dignula se sa stolice, uzela prljavo suđe sa stola i stavila ga u sudoper. Sasha je gledao u tišini u nju shvaćajući da nešto nije bilo u redu.

„Koliko si ih imao prije mene?“ –upitala ga je toliko tiho da je jedva samu sebe čula.
„Molim?“ –upitao ju je zbunjeno.
„Koliko si ih imao prije mene?!“ –ovoga je puta povisila ton.
„Tri.“

Oblikovala je usta u slovo o jer, iskreno, nije mogla vjerovati da ih imao toliko malo prije nje. Očekivala je da će ih imati najmanje pet zbog toga što je bio užasno zgodan dečko. Vjerovala je u to su mnoge cure trčale za njim, ali očito se prevarila kad je pomislila da ih je imao dosta.

„Jednu od kad sam imao trinaest godina, drugu sa šesnaest, a treću sa osamnaest.“ –nastavio je. „Ali sam sam već dvije godine.“
„Dvije godine?“ –začudila se.
„Zašto te sve to toliko čudi?!“ –nasmijao se.
„Ne znam.“ –slegnula je ramenima. „Čudi me što te neka od njih pustila da odeš od nje!“

Nasmijao se ponovno, dignuo sa stolice i prišao joj. Nježno joj je pomilovao lice, te ju poljubio.

„Drago mi je što jesu jer da nisu... ne bih imao tebe.“ –uzvratio je osmijehom.

Nasmiješila mu se i poljubila ga. Imala je osjećaj kao da lebdi na oblacima zbog njega. Imala je osjećaj da je naučila letjeti visoko, visoko na plavome nebu zbog njega. Sasha ju je učinio sretnom osobom.

„Volim te...“ –prošaptala je dok joj je srce ubrzano kucalo.

Prvi puta je osjećala onakvu ljubav prema nekome. Nije to bila bratska ljubav; nije to bila ljubav prema roditeljima... već ljubav prema voljenoj osobi.

„Molim?“ –upitao ju je.

Odmahnula je glavom. Nekako ju je bilo sram izgovoriti one dvije, sasvim normalne, ali jake riječi.

„Ponovi.“ –odmaknuo se od nje i natjerao ju da ga pogleda. „Ponovi te dvije riječi!“

Gledala je u njega u tišini dok joj je srce užasno brzo tuklo.

„Volim te...“ –rekla je, ponovno, tiho.

Razvukao je osmijeh od uha do uha.

„Volim i ja tebe, malena!“ –uzvratio ju je, poljubio i stisnuo uza se.

Nitko od njih dvoje nije znao da je Patrick slušao cijeli razgovor, da je držao malo otvorena vrata i promatrao ih. Bio je bijesan što je Nia rekla drugom muškarcu one dvije prekrasne riječi.

***


Nakon što su Patrick i Nia izašli iz kina, odlučili su se prošetati gradom kako bi se raspričali umjesto da to učine u kafiću. Vrijeme je bilo hladnije nego inače zbog toga što se približavala sredina prosinca. Svakog dana su građani New Yorka iščekivali jedan nalet snijega, ali ipak su se nadali da ga neće biti jer bi to sve zakompliciralo.

Nia je uživala u društvu svoga brata. Imala je osjećaj kao da su se vratili tri godine unazad. Često je znala odlaziti s njime vani, u kino ili kazalištu – samo njih dvoje.

„Sasha me želi upoznati s obitelji.“ –rekla mu je.
„Ozbiljno?“ –pogledao je u nju praveći se da to nije znao.

Klimnula je glavom.

„I...?“ –nastavio je. „Hoćeš li se upoznati s njima?“
„Valjda.“ –slegnula je ramenima. „Malo me strah.“
„Čega?“
„Da im se neću svidjeti!“
„Ma kome se ti ne bi svidjela, draga moja sestrice? Najbolja si osoba koju itko može upoznati.“
„Ne laskaj mi jer sam ti sestra.“
„Ne laskam ti! Doista i jesi najbolja osoba, Nia, samo što to ne shvačaš!“
„Hvala!“ –nasmiješila mu se, a on je klimnuo glavom. „Jesi li ih ikada upoznao?“
„Samo sestru.“ –odgovorio je. „Simpatična mala!“

Nia je pogledala ispred sebe uzdahnuvši. Doista se nadala da će ju Sashini roditelji prihvatiti. Nikada nije upoznala roditelje svojih dečkiju. Imala je samo jednog dečka čije je roditelje poznavala otkad je bila mala, pa joj nije bilo neugodno, ali stvari sa Sashom su bile drugačije.

Brat ju je obgrlio, a ona je pogledala u njega. Utisnuo joj je poljubac u čelo, a ona mu se osmjehnula obgrlivši ga rukom.

Dakle, imam osjećaj da mi netko ovdje ne govori istinu. eek
S obzirom da mi se svako toliko javlja netko koji me iskritizira, zanima me zbog čega nitko od vas ništa ne govori.

Ok, netko je rekao da bih trebala izbaciti iz rečenica "oblikovao/la je usta u slovo o", a na to sam ima ja objasnila da sam ustanovila da to ne smijem više pisati samo što imam previše toga napisano da bih otišla pregledavati svako poglavlje i svaku priču.

Zanima me: što valja i što ne valja kod ove priče!

Jest da nisam profesijonalka, da imam gram. pogreška ( jer kao što neki od vas znaju hrvatska gramatika mi nije najjača strana s obzirom da sam išla u talijanske škole ), ali voljela bih znati gdje griješim.

Evo. Uglavnom, to je to od mene. Nadam se da ćete mi ubuduće govoriti što bih trebala promijeniti.

Komentari (28) On/Off


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Welcome

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Would you mind if I killed you
Would you mind if I tried to
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now
What have you done

~What Have You Done
By: Within Temptation


Chapters: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,15, 16, 17


Characters

Nia Lestet[18]
~But I won't hesitate
no more, no more
It cannot wait, I'm yours


Sasha Archer[21]
~And I'd give up forever
to touch you
Cause I know that you
feel me somehow


Patrick Lestet[21]
~All I'm trying to say
Is all I wanted was you


Iris Moore[18]
~When the world gets
in my face,
I say, Have A Nice Day.

They


*Alternative
*Anime Freak
*Annette|Leprenie
*Clairie
*Cullen
*Dee Dee|Morana
*Devanee
*Ivana
*Kronos
*Lamona
*Luisa
*Natalie|Scarlet
*Nic
*Silver


Posvečeno mojoj Dimki. :) Volim te. :*

Copyright © Nia.

Credits

Layout: x
Adjustment: DesignFreak